Jak Dbać O Nadwrażliwe Zęby?

idealne uzębienieNadwrażliwość zębów to bardzo często spotykana choroba i częściej zapadają na nią dorośli niż dzieci. Nadwrażliwość to choroba, którą zdecydowanie trzeba leczyć są jednak proste sposoby, które pozwolą zapobiegać nadmiernemu odczuwaniu bólu.

Pamiętaj, że wyrobienie dobrych nawyków nie tylko złagodzi objawy choroby,

ale także pozwoli zadbać o jamę ustną!

Przede wszystkim bardzo ważna jest pielęgnacja nadwrażliwych zębów.

• Używaj miękkiej szczoteczki, aby dodatkowo nie podrażniać zębów. Bardzo ważny jest również sposób jej używania. Czy wiesz, że używanie szczoteczki w poziomym kierunku naraża
  • Cię na odsłonięcie szyjek zębowych? nadwrażliwe zębyDlatego tak ważne jest umiejętne używanie szczoteczki.
  • Myj zęby po każdym posiłku, jeżeli nie jest to możliwe staraj się je myć chociaż rano i wieczorem. W ciągu dnia postaraj się używać przynajmniej płynu do płukania ust.
  • Jeżeli zimne napoje podrażniają zęby staraj się je pić przez słomkę
  • Używaj specjalistycznej pasty przeznaczonej do nadwrażliwych zębów
  • Używaj nici dentystycznych, ponieważ szczoteczka nie jest w stanie dotrzeć do każdego zakamarka.

Na najbliższej wizycie zapytaj swojego stomatologa jak dbać o nadwrażliwe zęby.